Ant-Man and the Wasp: Quantumania (Ant-Man a Wasp: Quantumania)

IMDb, ČSFD
„To vypadá jako Star Wars, kdyby byl Lucas na drogách“, aspoň takhle tento film komentoval kamarád, co seděl vedle mě v kině. Podařilo se Marvelu nastavenou laťku, a to ta laťka je nastavena díky Doctor Strange in the Multiverse of Madness (7/10) + Thor: Love and Thunder (6/10) + Black Panther: Wakanda Forever (5/10) proklatě nízko, překonat? Za mě ano, ale…

Hlavní je od filmu nic neočekávat, s tím jsem na film šel. No, a přesně to jsem dostal. Přímočarou zábavu, plnou „vkusnějších“ vtípků, hezkého prostředí a velmi jednoduchého a díky bohu pohromadě držícího příběhu (plus mínus, ale jak říkám, nastavená laťka).

Film skoro na nic nečeká a velmi rychle nás příběh přenese do kvantového vesmíru. Vizuálně, artisticky a designově je tam všechno velmi dechberoucí a oku lahodící. Úvod opravdu nezapře úmyslnou inspiraci světem Star Wars, svým jednotlivým designem příšerek, technologií atd. Akce je obyčejná, ale nijak mě neurážela, tak jako to dělala akce ve filmu Black Panther: Wakanda Forever. Určitě by si zasloužila lepší dynamiku a hravost, ale jak říkám, jsem aspoň rád za to, co jsem dostal, protože vím že to může být ještě horší.

Hrdinové byly mnohem, mnohem sympatičtější a chovali se více při zemi než ta namachrovaná banda z Wakandy.

Hlavní záporák nebyla nijaká karikatura a docela tu slušně fungoval s nějakou motivací. Po titulková scéna dodá samozřejmě trošku více kontextu k jeho chování.

Za to, co provedli poslední tři filmy se světem Marvelu, tak jsem za tenhle film moc rád. Chápu, že to vlastně není nějaká pořádná výhra, ale prostě film v mých očích byl sympatický a držel více méně pohromadě. Takže opatrná 7/10. Snad už to znamená jen vzestup nahoru. Snad. Hlavně si ale udělejte obrázek o filmu sami a nenechte se vtáhnout do negativní vlny (ať už zasloužené nebo ne), která se teď ohledně kvality na Marvel filmy hrne. Přišlo mi, že tady byla jen opravdu „zábava“ bez nějakých politických sraček okolo.

 

Youtube - Trailer          Hodnocení: 7/10

Žádné komentáře:

Okomentovat