Yofukashi no Uta (Call of the Night)

Myanimelist, Akichan
Strašně s chutí jsem tohle anime sjel. Sedl mi feeling, sedla mi hudba, sedla mi hlavní dvojice i vizuál.

Bloumání nocí a přemýšlení o existenci, jo a taky, jak se zamilovat do upírky. Hlavní hrdina se v životě nudí, nemá cíl a ani smysl. Taky mu nejde v noci spát. Tak se jednoho večera vydá do „hluboké“ noci města, aby přemýšlel. Při této cestě nocí narazí na upírku a jeho život se změní.

Anime velmi dobře zvládá ten pocit noci, volnosti a tajemna. Díky tomu noc opravdu není tmavá, ale hraje spousty světel a hvězd. Celé je to podpořeno sedící režií a hudbou. Minimálně první polovina je v tomhle perfektní. Velmi slušně fungují i vtipy a gag animovaná forma některých situací.

Oba hlavní charaktery jsou zábavné a jejich vzájemná interakce je uvěřitelná a zajímavá. Velmi podařeně se začlení i první vedlejší postava. Jakmile se ale pak dostaneme za polovinu, tak se rozehrají různé příběhové části a poznáme další várku postav. Díky tomu dojde už k nevratné změně toho, o čem jsem mluvil na začátku. Anime, jeho feeling, je pak už trochu jiné. Ať už k dobrému nebo špatnému. Záleží, jak si to člověk přebere.

Pro mě je to velmi unikátní kousek, u kterého jsem se bavil a užíval si jeho každou minutu. Hodně dík patří velmi sedící animaci, hudbě a režii. Hudební skupina Creepy Nuts tomu dodala tu správnou atmosféru, v čele s hlavními songy z endingu a openingu . Ending mi hraje v playlistu už dlouho. Určitě se těším na pokračování.

 

Youtube - Trailer          Hodnocení: 9/10

Žádné komentáře:

Okomentovat