Bullet Train

IMDb, ČSFD
Štěstí, náhoda, smůla, nebo osud, ba dokonce prokletí? Takhle by se dala shrnout postava, kterou hraje Brad Pitt. A je to parádní legrace. Ten herec se mi líbí čím dál, tím víc. Film mě svojí šíleností a stylem navnadil hnedka první ukázkou před pár měsíci. Naštěstí mě nezklamal, pár much tam je, ale jinak výborné.

Je tu kufřík, je v šinkansenu (Japonský rychlovlak), úkol hlavní postavy - získat kufřík. Jenže to nebude tak jednoduché, protože ve vlaku, ve vlaku se děje ještě něco jiného a je tam s ním několik dalších nájemných vrahů.

Jízda, co se rozpoutá, a hlavně šílenost náhod je opravdová legrace. Navíc všechny postavy jsou vtipné a zajímavé. Casting se povedl a herci si to náramně užívají v čele už se zmíněným Bradem Pittem. Samotná smršť dialogů a hlášek je boží. Je tu navíc spousta známých tváří.

Divokost střihu, různé skoky do dřívějších událostí, nebo hrátky s perspektivou od různých postav tomu dodávají strašně povedenou dynamiku. Samotná akce byla nápaditá a hravá. Finále už bylo možná sice trochu moc digitální, ale i tak zábavné a plné šílených nápadů.

V závěrečných titulkách mě překvapilo, že se jedná o adaptaci knihy od Kōtarō Isaka.

Co bych vytknul filmu, tak je možná jeho délka, některé pasáže se trošku táhly. Jinak jsem ale z kina odcházel velmi spokojený a jsem moc rád, že takové šílené a hravé filmy se pořád dělají.

Velmi doporučuju, pokud přistoupíte na jeho podmínky, čeká vás parádní akční komedie.

 

Youtube - Trailer          Hodnocení: 9/10

Žádné komentáře:

Okomentovat