What If...? - Season 1

IMDb, ČSFD
Něco jsem čekal, ale tohle opravdu ne. Celá tahle série byla neskutečná jízda. Některé epizody byly trošku slabší (pořád klidně za 7/10), anebo mi tématem nesedly, ale jako celek to bylo výborné.

Myslel jsem si, že to budou samostatné epizody, kdy každá se bude starat o své vlastní téma a budeme se jenom bavit tím, že vidíme všemožné kombinace naších známých příběhů. Trošku je to pravda, ale vlastně není.

Hlavní vypravěč je zde The Watcher (Pozorovatel), tato bytost sleduje celý multi-vesmír a provádí nás jednotlivými příběhy. Už samotný tento aspekt z toho dělá jeden ucelený příběh. Jenže pak přišla epizoda s Doctorem Strangem (What If... Doctor Strange Lost His Heart Instead of His Hands?) a ta to celé přetočila. Co se v tomto díle stalo, jak to všechno skončilo, to byl pro mě naprostý luxus. Jo, a taky je to moje neoblíbenější epizoda celé série. V podstatě zjišťuji, že Doctor Strange je moje nejoblíbenější postava.

Poslední dva díly série na tento celý koncept předvedou zase úplně jiný pohled a je to parádička.

Máme tu šílené díly o vesmírné párty, nebo o zombiích. Doplněné o absurdní (dokonalý) pohled na Strážce Galaxie. Nebo vážný příběh o jiném zrodu Kapitána Ameriky. Nejlepší je ale nevědět nic. To, o čem každý díl bude, anebo co se v něm bude dít, je přesně to, díky čemu je tahle série unikátní a pro mě neskutečně zajímavá a zábavná. Je to také celé procpané klasickým Marvel humorem.

Pár vět o kvalitě. Animačně mi to hodně připomíná videa z herní série League of Legends (Hudební videoklipy, představování postav apod. - Burn It All Down, RISE, K/DA - POP/STARS). Efekty kouře, energie, výbuchy, vše mělo parádní „živou“ animaci. V tomto aspektu to bylo výborné. Jediné, co trošku pokulhává, jsou animace postav. To je bohužel Achillova pata tohoto animačního stylu (ne ruční animace, ale počítačová). Dalo se na to ale zvyknout, nebo spíše moji pozornost pak přitáhlo vše ostatní.

Jsem moc rád, že každý díl měl kolem 30 minut. Některé by si klidně zasloužily i víc, ale jsem rád za tuto celistvost. Nejsou to žádné „sračky“ na 8 minut apod. Moje rozmrzelost ze Star Wars: Visions, koukám, stále trvá. Je ale asi pravda, že tato série měla naprosto jiný rozpočet.

Je to pecka. Nejlepší je do toho jít tak, že člověk neví, co tam bude za příběhy. Neskutečně se těším na druhou sérii (i když se trochu bojím, jestli dokáže splnit moje očekávání). Vůbec jsem to nečekal a „odcházel“ jsem s otevřenou pusou. 

 

Youtube - Trailer          Hodnocení: 9/10

Žádné komentáře:

Okomentovat