Eternals

IMDb, ČSFD
Jsem rád, že se Marvel nebojí experimentovat a pokusil se odklonit od běžného stylu jeho filmů. Rozhodně se mi líbilo filozofování, zamyšlení nad lidstvem, smyslem života a vším tím okolo, když jste bytosti, co žijí 7 000 let. Líbilo se mi i představení Celestials neboli „bytostí“ kterým vděčíme za vytvoření Marvel světa. Jejich cíle a spojení s Eternals. Kdykoliv byl Celestial na scéně, tak to bylo grandiózní a „božské“. Jenže to vše bylo „fláknuté“ do 2 h 37 minut.

Film se strašně moc táhne. Přitom si myslím, že to nebylo vůbec nutné. Často se díváme do „prázdna“ a i když mám rád to filozofování, tak to šlo určitě o 30 minut seknout. Tolik lidí, co čumělo na telefon, jsem v kině snad ještě neviděl. Také nutně nevyžaduji, aby ve filmu, byla pořád nějaká akce. Jenže ta akce, co tu je (je jí hodně málo), tak je taková monotónní až bez chuti. Ve chvíli, kdy má film gradovat, tak dostáváme bitvu ve sterilním prostředí, které je pro kino plátno naprosto zbytečné. I když jsou všechny triky na vysoké úrovni, tak to prostě tolik nevyznělo.

Postavy jsou ale super. Jak už jsem psal, tak kdykoliv s nimi skočíme do minulosti, tak je to strašně zábavné a zajímavé. Dostáváme sondu do jejich nitra a toho, jak vnímají život, skrz jejich unikátní dovednosti. Taky je ale naprd, že jich je tu tolik. Deset postav je na jakýkoliv film prostě moc. Logicky pak půlka z nich musí do pozadí. Což je škoda a ubližuje to filmu jako celku.

Chtělo to trochu rychlejší tempo a trochu nápaditější akční scény. Styl boje hlavních hrdinů je super (jejich dovednosti), jen to prostředí a vizualizace jim prostě nepomáhá.

Potitulková scéna pak působí, jako naprosto divný úkaz z úplně jiného filmu.

Jsem z toho takový hodně rozpolcený. To jádro tam bylo, bavilo mě, jen to nebylo moc dobře odprezentováno. Hodně váhám mezi 5/10 a 6/10. 

PS: Škoda, že se s filmem táhne zase nějaká kontroverze a internety z toho hoří („review bombing“ jede na plné obrátky). Tak je prostě jeden z hrdinů gay. Řeknu vám jeden spoiler, místo toho, aby na rozloučenou políbil svoji ženu, tak políbí svého muže. A to je vlastně úplně vše. Film divákovi nijak necpe onu skutečnost, nebo postava nedělá žádné kázání o jeho sexuální orientaci. Takže v této skutečnosti s tím nemám žádný problém. Pokud se někdo rozhodne kvůli tomuto dát filmu nízké hodnocení (aniž by film sám viděl), tak je to u mě blbec.

 

Youtube - Trailer          Hodnocení: 6/10

Žádné komentáře:

Okomentovat