Happy Game

Metacritic
Happy Game, další počin od českého studia Amanita Design (Samorost, Machinarium, Botanicula). Popis této hry v jednoduchosti? Absurdně unikátní vizuál, který je tak nějak už typický pro toto studio. Spolu s úplně stejně laděnou hudbou. Ta byla v mnoha místech silně elektronicky laděná.

Hrajeme za malého chlapce, kterému se zdají noční můry. Vše v nočních můrách je správně šílené, narušující a drsné. Jak to ve snech bývá. Často jsem si říkal: „No do prdele, co to sakra je?“ Takže tento aspekt chválím. Je to opravdu taková snová sonda do jedné dětské mysli. Určitě spousta výjevů má hlubší smysl.

Hru dohrajete za dvě až tři hodiny. Záleží, zda jste na herní styl Amanity zvyklí. Obecně jsem k žádnému záseku nedošel. Většinou po nějaké chvilce se řešení našlo. Ovládání je opět klasické klikání na interaktivní věci, popotahování myši apod. V jedné scéně se mi hra zabugovala a přestal jsem vidět postavičku chlapce. Musel jsem hru vypnout a zapnout, aby vše zase fungovalo.

Parádní jednohubka s pěkně zvráceným vizuálem doprovázená zvrácenou, podobnou hudbou. Co to vše ve vás zanechá, je a jen pouze na vás. 

 

Youtube - Trailer          Hodnocení: 8/10

Žádné komentáře:

Okomentovat