Star Wars: Visions

IMDb, ČSFD
Tento nápad je za mě dobrý způsob, jak rozšířit známý svět nějakého zavedeného příběhu (značky). Nejvíce se hodí přirovnání k minisérii z roku 2003 The Animatrix velmi podobné koncepci, která čerpala z příběhu a světa značky Matrix, ale nebyla nijak vázaná hlavním jádrem a mohla si dovolit cokoliv si tvůrci přáli. Takže jsem se na tuto sondu do světa Star Wars docela těšil. Bohužel zbytečně…

Je zde celkem 9 krátkých příběhů. Každý má svůj unikátní animační styl, ale žádný z nich mě nijak extrémně nenadchl. Neříkám, že byly zlé, ale ani nebyly nijak strhující, nebo něčím překvapující. Bohužel spousta z nich byla doprovázena i pitomým, nebo neskutečně podprůměrným příběhem.

Pár se mi ale přesto líbilo. 4. epizoda - The Village Bride byla animačně hezká a jako jeden z mála příběhů měla i „duši“ Star Wars. Hezké scenérie světa, klan, který je spjatý s přírodou a do toho jeden Jedi. Hned poté i 5. epizoda - The Ninth Jedi, ta byla asi nejvíce blízko klasickým Star Wars ze všech epizod. Spousta světelných mečů a do toho nalezení svého osudu. Jako poslední epizoda, která stojí za shlédnutí, byla 7. epizoda - The Elder, ta velmi dobře využívá dynamiku vztahu Mistra a Padawana. Jejich vzájemné rozhovory a finální střet s nepřítelem jsou opravdu povedené. Z animačního hlediska by si asi zasloužila pochválit 1. epizoda, ta měla asi nejoriginálnější vizuál a 8. epizoda. Tam padl všechen rozpočet na animaci.

Zbytek byl průměrný až zapomenutelný. Je to neskutečně škoda. Potenciál tam byl. Bohužel se ho nepovedlo najít.

Když jsem si zprůměroval hodnocení všech epizod (E1-6, E2-2, E3-4, E4-8, E5-8, E6-3, E7-8, E8-7, E9-4), tak z toho mám cca 5,5/10. Celkový dojem se mi ale přiklání k té 5/10. Je to škoda. Možná jsem byl na některé epizody přísný, ale to spíš ze mě mluvilo to zklamání.

 

Youtube - Trailer          Hodnocení: 5/10

Žádné komentáře:

Okomentovat