Men in Black: International (Muži v černém: Globální hrozba)

IMDb, ČSFD
V první řadě musím říct, že jsem čekal katastrofu. Po všemožných zprávách na internetech a článcích, které nějakým způsobem tento film dehonestovaly. Celý tenhle humbuk měl za výsledek jen to, že jsem se filmu po dlouhou dobu vyhýbal. No a nutně jsem nemusel. Žádná katastrofa se nekonala.

Největší „drbárna“ byla, že je film zase korektní, feministický a já nevím co ještě. Ano, je tam pár vtípků na „proč muži v černém“, ale nic co cpalo mě jako divákovi nějakou agendu. V prvním filmu Will Smith také hodil hlášku o tom, že mu to v černém obleku sekne. Shořel internet? Ne. Nebo téma velké migrace mimozemšťanů? To jako vážně? Vždyť i v předchozích dílech se mluvilo o velké migraci mimozemšťanů. Teď je to najednou nějaká agenda, jakmile to film zmíní kvůli reálnému dění ve světe? Lidé by měli přestat tak akčně filmy spojovat s děním v reálném světě. Filmy vás mají v první řadě bavit.

Takže abych to shrnul. Nějaké nucené politické nebo genderové názory jsem zde nezaznamenal. Tečka. Za to si film nízká hodnocení nezaslouží.

Celý úvod hlavní nové postavy byl velmi zábavný a povedený a celé její hledání agentury bylo fajn. Hlavně i její první setkání s jiným druhem. Také jí to docela šlapalo s druhou hlavní postavou. Není to jako dvojice z prvního filmu, ale pořád měli dobrou chemii a jejich dialogy byly normální až zábavné. Celkově i humor fungoval. Nic převratného, ale nic mi nevadilo.

Triky a design potvor byl super. Hlavně ta rasa těch galaktických záporáků. Ty byly udělány fakt hodně dobře.

To co ve filmu drhlo, byla akce. Nebylo tam nic nějak extra vzrušujícího nebo zapamatovatelného. To samé platí o závěru. Byl takový až moc komorní. Tam, kde mi měla spadnou čelist, tak to bylo prostě obyčejné. Zvrat v příběhu byl jistým způsobem očekávaný, ale některé jeho prvky byly pro mě milým překvapením.

Já jsem v tom žádnou katastrofu neviděl. Osobně se mi nelíbil druhý film v sérii. Ten mi přišel ušit horkou jehlou, a to v něm bylo všechno papírově dobře. Takže nebojte se na to podívat a udělat si názor sami. 

 

Youtube - Trailer          Hodnocení 7/10

Žádné komentáře:

Okomentovat