Maleficent: Mistress of Evil (Zloba: Královna všeho zlého)

IMDb, ČSFD
Jak už jsem zmínil v článku k prvnímu filmu, mám „úchylku“ na křídla. No a tady… oh my god. Tento druhý film mi plnit vizuální sny. Neskutečně tleskám designerům, protože to co provedli se všemi Feyi byla pastva pro oči. Každý druh okřídlených bytostí měl svůj osobitý design a když jsme je viděli na scéně, tak to byla pastva pro oči.

Oproti prvnímu filmu se to příběhově také zlepšilo a celý úvod byl výborný. Vše vyvrcholilo večeří Zloby s královskou rodinou. Scéna měla parádní gradaci a taky sloužila jako spouštěč hlavní zápletky. Obecně druhý film držel mnohem lépe pohromadě, než předchozí. Nepůsobil tak rozbitě. Taky to ale znamenalo, že některé postavy byly odsunuty do pozadí. Obzvlášť Růženka.

Z nových postav se mi strašně líbila pomocnice královny od Růženky Gerda v podání Jenn Murray. Její lhostejný výraz a mluva byla s dobrým komediálním načasováním geniální. Ke konci ale tato postava spadla do trapnosti, škoda.

Většina postav ze strany Feyů byla fajn a jejich vývoj mě potěšil. Celý film se totiž obě strany konfliktu ženou do bitvy, protože v protivníkovi vidí jenom plnohodnotné zlo a nepřátelství, ale jakmile naši hrdinové ukáží, že to není tak černobílé, tak tu dochází k vývoji jejich charakterů. Nic mi z toho nepřišlo nijak nucené a vyplynulo to tak nějak z příběhu samo. To mě velmi potěšilo.

Další příběhový zvrat, který se zaměřoval na ten druh černých Feyů, ke kterým patří i Zloby, mě také nijak nevadil, protože jsme k němu dostali už několik nápověd v průběhu filmu. Takže to nebyl žádný deus ex machina.

S tímto pokračováním jsem byl velmi spokojený. Je ale asi pravda, že jsem neskutečně zaujatý kvůli tomu, co jsem napsal na začátku. Takže pokud to tam nemáte tak jako já, asi si z mého hodnocení můžete odečíst 2 bodíky.

 

Youtube - Trailer          Hodnocení: 8/10

Žádné komentáře:

Okomentovat