Maleficent (Zloba - Královna černé magie)

IMDb, ČSFD

Mám rád křídla. Ať už je to ve filmech, nebo ve hrách. Takže když jsem si našel čas na tento film, tak jsem z designu hlavní postavy Zloby, kterou hrála Angelina Jolie, byl nadšený. Celkově i celý ten svět a příšerky byly na velmi dobré úrovni.

Ohledně příběhu mě potěšil ten hlavní twist ohledně polibku z pravé lásky. To samé platí i o vývoji postavy Zloby. Nikdy nebyla tou zlou a vždycky jsem ji fandil. Navíc si k sobě přihodila fajn parťáka v podobě havrana. Jejich slovní pošťuchování bylo zábavné a dodávalo zvláštní vrstvu jejich vztahu a skrz to jsme byli schopni vidět pravé pocity Zloby.

Zbytek byl ale takový „meh“. Několik nelogičností. Například to, že pokud se měla Růženka píchnout do prstu v den svých 16. narozenin, tak proč byl důvod ji posílat na 15,9 let mimo zámek? To ji přeci mohli poslat pryč až ten poslední týden. Nebo to celkové zabezpečení zámku tak, aby se nemohla píchnout. To byl výsměch. Vždyť si tam mohla pak vesele chodit. I ten finální střet byl prostě obyčejný.

Celkově film působil strašně poslepovaně. Jakoby někdo nejdřív napsal část o Zlobě a pak do toho naplácal zbytek, aby to mělo délku klasického filmu. Není tam žádná soudržnost a drsně to skáče ze scény na scénu.

Jsem nadšený s designu a příběhu Zloby, ale zbytek byl velký průměr.

 

Youtube - Trailer          Hodnocení: 6/10

Žádné komentáře:

Okomentovat