Black Panther: Wakanda Forever (Black Panther: Wakanda nechť žije)

IMDb, ČSFD
Velký předražený sterilní průměr. Bez prdele, více jsem se bavil u Thor: Love and Thunder. Ba co více, i ten Thor mě příběhově zajímal víc než nová Wakanda.

Film jsem si dal na platformě Disney+, kino mi uteklo. Teď už toho tolik nelituji. Rozumím tomu, že tvůrci měli velmi těžký úkol a se smrtí hlavního herce Chadwick Boseman museli příběh všemožně překopat. Takže by se jim dalo spoustu věcí odpustit. V rámci celkového oblouku to v tomhle směru dopadlo docela dobře. Jenže prostě když je film nudný a nezajímavý tak to jde těžko.

Hlavní postavou (neplánovaně) je Letitia Wright alias Shuri. Tahle herečka bohužel nemá na hlavní roli. Jako vedlejší postava v prvním díle fungovala, jenže tady musí táhnout celý film. Pro mě to bohužel nedokázala. Nemá žádné charisma a působí strašně nezajímavě. Její vnitřní boj jako postavy není zlý, ale tempo vyprávění jí taky vůbec nepomáhá.

Film se neskutečně táhne. Kamera je pořád statická, pořád se jenom kecá a přešlapuje na místě. Akce je navíc neskutečně průměrná. Totálně to navíc zabíjí fakt odfláknuté finále. Žádné zajímavé souboje, nebo něco co by nudu při akci nějak rozvířilo. Wakanda se chlubí tím, že je to národ bojovníků, ale nic z toho ve filmu pořádně neuvidíme.  

Nové postavy taky nějak nemají co hrát a celkově jsem z filmu zklamaný. Přitom začátek nevypadal zle, jenže se to celé tak nějak zhroutilo samo do sebe a stala se z toho taková karikatura. Průměrná karikatura, plná nezajímavých postav. Jako fakt jsem si více užil nového Thora (ten se zabil díky jistým věcem, ale ve chvíli, kdy se z toho probudil, tak mě ty postavy zajímaly).

Hlavní ale je, že jsme tam měli zase narážku na lesbický pár, moderní stanovy splněny. Pradávné stanovy, že by měl být film zajímavý:“vem čert“.

Prosím, prosím ať se třetí Ant-man se povede, prosím. 

 

Youtube - Trailer          Hodnocení: 5/10

Žádné komentáře:

Okomentovat