Lightyear (Rakeťák)

IMDb, ČSFD
Říct, že jsem od filmu nic neočekával, by asi bylo hrubé, ale já jsem od toho fakt nic nečekal. No, a to jsem taky tak nějak dostal.

Do světa Toy story film zapadá tak, že se jedná o film, ke kterému vznikla ona hračka Buzze Rakeťáka. V průběhu filmu vidíme hlavního hrdinu používat všechny vychytávky (nebo ji v průběhu získá), které uměla naše oblíbená hračka.

Příběhově se jedná o klasický příběh o tom, jak se hlavní hrdina poučí ze svých chyb, jak si najde cestu k ostatním a jak u toho zachrání svět. Úvod byl asi nejlepší částí filmu, tam jsem i pocítil nějakou emoci. Zbytek běžel tak nějak na automat. Jde na to koukat, ale chybí tam to srdíčko.

Je to plné nudných vedlejších postav a jednoduchého gag humoru, který někdy funguje a někdy ne. Párkrát jsem se i uchechtl, ale je hodně poznat, že film míří na děti.

Vizuálně vypadá film hezky, prostředí, technologie apod. Jen se postavy pohybují dosti „hračkoidně“ je to samozřejmě zvolený kreativní styl animace, ale to funguje u hraček, ale ne u lidských bytostí. Bylo to divné.

Teď ta příšerná a ukrutná rána vůči lidskosti, a to, jak si autoři dovolili udělat z jedné postavy lesbičku! Pekelné plameny na ně! Když, se podíváte na hodnocení na IMDb, tak je tam skoro 30% hodnocení 1/10, právě na „protest“ vůči tomuto provinění autorů. Ani bych se nedivil, kdyby to většina těch lidí ani neviděla. Holt takhle funguje davová mentalita na internetu. Jak je to, ale v reálu ve filmu? Naprosto úplně přirozeně. Nikdo se tam nad ničím nepozastaví, nikdo tam nic nezmíní, žádné kázání, nic. A tak by to mělo být.

Tam, kde Pixar animáky dokázali překlenout generace a film si užil kdokoliv jakéhokoliv věku, tak to tu bohužel neplatí. U Turning Red (Proměna) se jim to povedlo, když beru filmy z poslední doby, aspoň teda pro mě. Opatrný lepší průměr? Ale jen tak tak.


Youtube - Trailer          Hodnocení: 6/10

Žádné komentáře:

Okomentovat