Puss in Boots: The Last Wish (Kocour v botách: Poslední přání)

IMDb, ČSFD
Luxusní, parádní a prostě boží pohádkový film. Konečně další povedený animák.

Plné výborných absurdních pohádkových hlášek a humoru („starej dobrej první Shrek“). Velmi silný příběhový oblouk pro hlavní a vedlejší postavy. Naprosto dokonalé vedlejší postavy, vlk anebo hlavní záporák.

Velmi unikátní animovaný vizuál. Nejedná se o čistě 3D animaci, ale základ tvoří jakoby 2D štětcová animace. Díky tomu je vizuál „vybočující“. Pravda, na začátku mě to trošku rozhodilo, ale po chvilce jsem se naladil a naladěn zůstal až do konce.Prvotřídní je i práce s kamerou a střihem, je to všechno plné energie a nápadů.

Náš hrdina Kocour v botách při své nejnovější legendární hrdinné akci přijde o život, ale protože je samozřejmě kocour, tak to přeci spláchne se svými devíti životy ne? Je to sice pravda, ale tohle byl jeho osmý život, o který přišel, takže příští smrt… bude jeho poslední. Toto, ehm, životní uvědomění v něm vyvolá pocity, které do této doby nikdy nezažil. Potom všem pak následuje šílená honba za kouzelným přáním, smyslem života a všeho, co k tomu patří.

Film si mě od scény v baru okamžitě získal (po úvodní akci) a s uculeným výrazem jsem ho sledovat až do úplného konce. Jak už jsem psal na začátku, výborná stylizace, parádní postavy, super humor a hlášky (opravdu jen minimum humoru mi přišlo mimo mísu). Nejvíc mě ale bavil silný příběh, který to celé držel pohromadě.

Výborný film na zlepšení nálady, hurá do něj!

 

Youtube - Trailer          Hodnocení: 9/10


Žádné komentáře:

Okomentovat