Everything Everywhere All at Once

IMDb, ČSFD
Panebože, to byla ale píčovina,…a já to žeru! Takhle si pohrát s myšlenkou multi-vesmíru, vzít to celé a totálně otočit kolečkem šílenosti a absurdity na maximální hodnotu a ještě dál. Je mi naprosto jasné, že ne každému to sedne, ale já jsem při spoustě scén vyprskával smíchy, anebo jsem měl slzy v očích. Ať už dojetím, nebo právě z onoho smíchu.

Režijně to bylo hravé. Pohyby kamery, střihy, zvuk a hudba. Všichni herci si to užívali a hlavní herečka byla fenomenální. Film je navíc plný akce a všemožně chytrých absurdních nápadů. Na metodu, jak cestovat mezi vesmíry, budu myslet ještě hodně dlouho. To byla tak debilní totální píčovina, která mě v polovině filmu brutálně rozsekala. Prostě originální šílený film a já ho žeru.

Příběh je samozřejmě „hluboký“ ač se to nemusí přes tu šílenost zdát. Je to v podstatě o hledání smyslu života a lásky. Víc není nutné říkat.

Tenhle film jsem měl v plánu už od famózního traileru a vůbec mě nezklamal. Takže jestli se vám líbí trailer, pusťte se do toho, je velká šance, že se vám to bude líbit. Já za tu originalitu a absurditu celého pojetí střílím desítku. Absurdní? Určitě. Přeháním? Možná, ale teď se prostě směju od ucha k uchu a tu desítku si to prostě zaslouží. Vytknout bych mohl pár věcí, ale nechci. Doporučovat to budu ale velmi opatrně.


Youtube - Trailer          Hodnocení: 10/10

Žádné komentáře:

Okomentovat